News

Võru maakonna teentemärgi laureaat Viktor Dremljuga 05. March Elis Luik


Viktor Dremljuga on olnud Võrumaa Kutsehariduskeskuse ridades 35 aastat. Tema panus mehhatroonika eriala ja teiste seotud erialade arendamisse läbi aastate on olnud väga suur. Ning nende erialade panus Võrumaa tööstussektori arengusse on omakorda olnud väga suur. Ilma õppinud inimesteta suuri asju ei tee!

Viktor on nõudlik õpetaja, tänu millele on mehhatroonikaõpe Võrumaa Kutsehariduskeskuses tugev. „Nõudlikkus väljendub selles, et sean õpilastele eesmärgi leida päris oma vastuseid – saada asjadest aru nii, et nad oskavad mulle ära seletada probleemi olemuse ja vajalikud lahendused; alati on võimalik otsida mingitele probleemidele õpikust vastused, kuid kui õpilane loeb lihtsalt ette midagi, mille sisust ta aru ei saa, ei ole sellest kasu. Ta ei defineeri ega mõtesta asja enda jaoks lahti – ta loeb lihtsalt ette lause, mille on kirja pannud keegi teine. Kui õpilane tuleb süsteemist, kus seni on infot omandatud just „loe ja jäta meelde“ meetodil, tekitab teemade lahtimõtestamine, defineerimine ja omandamine paratamatult peavalu”, ütleb õpetaja ise.

Me oleme väga uhked, et saame Viktorit nimetada oma kolleegiks ja õpetajaks.

Palju õnne, Viktorile ja tema lähimatele kolleegidele, kellega koos seda teed on käidud!

Viktor Dremljuga on olnud Võrumaa Kutsehariduskeskuse ridades 35 aastat. Tema panus mehhatroonika eriala ja teiste seotud erialade arendamisse läbi aastate on olnud väga suur. Ning nende erialade panus Võrumaa tööstussektori arengusse on omakorda olnud väga suur. Ilma õppinud inimesteta suuri asju ei tee!

Viktor on nõudlik õpetaja, tänu millele on mehhatroonikaõpe Võrumaa Kutsehariduskeskuses tugev. „Nõudlikkus väljendub selles, et sean õpilastele eesmärgi leida päris oma vastuseid – saada asjadest aru nii, et nad oskavad mulle ära seletada probleemi olemuse ja vajalikud lahendused; alati on võimalik otsida mingitele probleemidele õpikust vastused, kuid kui õpilane loeb lihtsalt ette midagi, mille sisust ta aru ei saa, ei ole sellest kasu. Ta ei defineeri ega mõtesta asja enda jaoks lahti – ta loeb lihtsalt ette lause, mille on kirja pannud keegi teine. Kui õpilane tuleb süsteemist, kus seni on infot omandatud just „loe ja jäta meelde“ meetodil, tekitab teemade lahtimõtestamine, defineerimine ja omandamine paratamatult peavalu”, ütleb õpetaja ise.

Me oleme väga uhked, et saame Viktorit nimetada oma kolleegiks ja õpetajaks.

Palju õnne, Viktorile ja tema lähimatele kolleegidele, kellega koos seda teed on käidud!