News

Võrumaa Kutsehariduskeskuse esindus osales projekti töökoosolekul ja koolitusel Gdanskis. 07. December jaan.stein


Võrumaa Kutsehariduskeskus osaleb koos  partneritega  teist aastat rahvusvahelises kutsehariduse arendamisele suunatud  projektis „ Establishment of two-stage industry competence centers of vocational education and training” (ICC4VET).

Projekti juhtivpartner on Balti mere äärsete riikide õppeasutuste ja ettevõtete koostöövõrgustik Baltic Sea Academy, lisaks osalevad kuus partnerit Saksamaalt, Poolast, Leedust , Lätist ja Eestist.

26.-28.11.2018 toimus  Gdanskis projekti  korraline töökoosolek ja töökohapõhise õppega tegelevate õpetajate koolitus.

Projekti töökoosolekul vaadati koos kõigi projektipartneritega üle tehtud tegevused ja täpsustati ajagraafikut edaspidiseks.

Koolitusel käsitleti töökohapõhise õppe võimalusi ja probleeme Saksamaa ning Poola kogemuse põhjal. Oma vaateid tutvustasid ka kahe Poola ettevõtte esindajad.

Väga paljus on nii Poola kui ka Baltimaade kutseõppe probleemistik sarnane. Saime ühiselt ka aru, et muutused ei toimu selles valdkonnas nii kiiresti kui sooviksime.

 

Kaili Leino
Henn Tarro

Võrumaa Kutsehariduskeskus osaleb koos  partneritega  teist aastat rahvusvahelises kutsehariduse arendamisele suunatud  projektis „ Establishment of two-stage industry competence centers of vocational education and training” (ICC4VET).

Projekti juhtivpartner on Balti mere äärsete riikide õppeasutuste ja ettevõtete koostöövõrgustik Baltic Sea Academy, lisaks osalevad kuus partnerit Saksamaalt, Poolast, Leedust , Lätist ja Eestist.

26.-28.11.2018 toimus  Gdanskis projekti  korraline töökoosolek ja töökohapõhise õppega tegelevate õpetajate koolitus.

Projekti töökoosolekul vaadati koos kõigi projektipartneritega üle tehtud tegevused ja täpsustati ajagraafikut edaspidiseks.

Koolitusel käsitleti töökohapõhise õppe võimalusi ja probleeme Saksamaa ning Poola kogemuse põhjal. Oma vaateid tutvustasid ka kahe Poola ettevõtte esindajad.

Väga paljus on nii Poola kui ka Baltimaade kutseõppe probleemistik sarnane. Saime ühiselt ka aru, et muutused ei toimu selles valdkonnas nii kiiresti kui sooviksime.

 

Kaili Leino
Henn Tarro